0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE PR

CURS ACREDITAT

Cursurile de PR sunt destinate atat profesionistilor, cat și celor care aspira la o cariera in relatii publice. Programa este aplicata si pune accent pe studii de caz si situatii reale cu care se confrunta specialistii din domeniu. Dalles GO iti pregateste un curs dinamic si atractiv, cu multe exercitii practice, brief-uri si clienti reali, schimburi de idei si invitati speciali din industrie.

  Cursul iti rezerva o incursiune in lumea magica a PR-ului, descoperind miturile și provocarile meseriei de la unul din cei mai cunoscuti profesionisti din domeniu.

De-a lungul a 12 intalniri, participantii invata cum sa scrie o strategie de PR, sa dezvolte un program de corporate social responsibility, sa comunice prin canale media conventionale, dar si prin social media, sa organizeze evenimente, sa rezolve rapid crize de imagine și cum sa detina controlul comunicarii eficiente. Fiecare cursant descopera cum sa proiecteze o imagine profesionala credibila si cum sa gestioneze managementul reputatiei, dezvoltandu-si abilitatile de comunicare.

Un modul are 12 saptamani si costa 3.000 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile se tin in timpul saptamanii, după ora 18:30.
*Pentru plata integrala beneficiati de o reducere de 10%.
Curs acreditat de Ministerul Muncii și de Ministerul Educatiei
Studentii beneficiaza de reducere.

PROFESOR PR

IOANA MANOIU

1941310_10202508125198522_892909997_

Este Managing Partner al agentiei GMP PR si professor asociat al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, avand peste 12 ani de experienta in domeniul relatiilor publice. In 2005 a lansat agentia GMP PR. Sub influenta unei noi maniere de a vedea comunicarea, agentia condusa de Ioana a devenit in scurt timp o obisnuita a podiumurilor international.palmaresul GMP PR include titlul de “ European Newcomer Agency of the Year” si “ Best PR Lounch of the Year”. In 2011, GMP PR a fost numita Agentia de PR a Anului in Romania, titlu pe care agentia il mai castigase o data in 2006. Ioana a absolvit Programul de Executive MBA (Berlin School of Creative Leadership) si detine un Certificat Profesional in Management de la Open University Business School (Codecs).

PROGRAMA CURS

Cursantii vor incheia cele 12 saptamani de munca intensiva cu un proiect de anvergura, care consta in realizarea unei campanii de PR pe o tema de interes social. “Sa ne iubim in trafic”, proiectul ultimei grupe de absolventi la cursurile de PR Dalles GO, a fost inscris la concursul PR AWARDS. Proiectul a constat in distribuirea a 1000 de pancarte cu mesaje pozitive pe care femeile aflate la volan sa le arate soferilor neprietenosi in trafic. Campania l-a avut ca imagine pe actorul Florin Calinescu in rolul soferului nervos.

Cursul este la obiect, aplicat, concret, incercand sa ofere cat mai multe informatii intr-o pastila concentrata. Fara teorii din carti, cursurile vor prezenta fapte, notiuni, situatii si solutii reale, cu care te intalnesti in piata de comunicare, fie ca reprezentant al unei companii, fie in calitate de comunicator de profesie.

Curs 1: Introducere in PR
– cum a aparut, cum a evoluat
– ce face PR-ul / ce nu face PR-ul
– mituri legate de PR
– calitatile omului de PR
– agentia de PR (servicii, structura, mod de lucru)
– cum e PR-ul in Romania
– unde poti lucra in PR in Romania
– studii de caz

Curs 2: Cum promovezi imaginea unei companii
– cum construiesti si cum pastrezi reputatia unei companii
– harta stakeholderilor unei companii
– strategia de comunicare
– dusmanii reputatiei
– studii de caz

Curs 3: Cum promovezi un produs
– cum arata un brief
– creativitate in PR
– crearea de buzz si word of mouth
– guerilla PR
– tema 1: o campanie pentru un brand

Curs 4: Relatia cu presa
– cine sunt jurnalistii
– comunicatul de presa
– conferinta de presa
– alte tactici de comunicare cu presa
– studii de caz

Curs 5: Comunicarea online
– prezentarea temei nr 1
– cum folosesti retelele sociale in PR: facebook, twitter, bloguri, etc

Curs 6: Organizarea de evenimente
– cand le organizezi
– etapele organizarii
– instrumente de planificare

Curs 7: Crisis Management
– cum preintampini crizele
– cum le solutionezi
– principalele greseli
– studii de caz

Curs 8: CSR
– cum alegi cauza
– cum alegi partenerii
– cum construiesti programul
– cum il comunici

Curs 9: Personal branding
– cum transformi un om intr-un brand
– cum te promovezi pe tine

Curs 10: Cum masori rezultatele in PR

Curs 11: Recapitulare si tema finala

Curs 12: Prezentarea temelor finale