0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE SOCIAL MEDIA

Intr-o lume in care marketing-ul devine din ce in ce mai complex si competitiv, nu-ti mai permiti ntrebarea: “sa fac sau nu Social Media?” ci “cat de bine fac Social Media?”. In cadrul cursului vei afla cum functioneaza retelele de socializare, ce instrumente de marketing ofera acestea si cum le poti integra eficient in orice strategie de comunicare. Vei aprofunda elementele specifice platformelor Facebook, YouTube, LinkedIn si Twitter, precum si unelte online pe care le poti folosi pentru a atinge succesul in mediul online.

Primesti informatii esentiale despre planificarea comunicarii online, performance marketing, strategii smart de optimizare web, precum si despre instrumente de monitorizare a campaniilor on-line. Facebook ramane cea mai populararetea de socializare din lume si, contine cea mai completa suita de instrumente de marketing in Social Media. Pentru a comunica efficient peFacebook, atat pe un profil cat si pe o pagina, trebuie sa intelegi atat partea tehnica a retelei, cat si miza utilizatorilor care isi petrec timpul conectati la ea.

Vei afla in ce consta publicitatea pe Facebook (tipuri de Ads, strategii, masuratori), cum se fac aplicatiile pe Facebook si cat de eficiente sunt acestea. Dincolo de partea teoretica, Social Media este despre experienta traita de utilizator si tocmai aceasta experienta sta la baza cursului sustinut de Monica Jitariuc.

Vino sa iei parte la cursurile de Social Media!

Un modul are 12 saptamani si costa 3.000 lei, achitabili in 2 rate*
Cursurile se tin in timpul saptamanii, după ora 18:30.
*Pentru plata integrala beneficiati de o reducere de 10%.
Studentii beneficiaza de reducere.

PROFESOR SOCIAL MEDIA

MONICA JITARIUC

monica_jitariuc

Este un profesionist cu experienta variata in comunicare, lucrand de-a lungul carierei ei de 15 ani, atat de partea clientului, cat si a agentiei. A inceput facand PR institutional in cadrul Ministerului Apararii Nationale. Apoi, a lucrat in advertising, marketing si PR. A infiintat in 2010 departamentul de social media al agentiei MSLGROUP The Practice, pe care l-a condus ca Head of Social Media. Din 2013 este Managing Director al agentiei, alaturi de Oana Bulexa. In echipa The Practice, Monica a contribuit la campanii de social media de succes in industrii diverse. Unele dintre acestea au fost premiate la competitiile locale si internationale.

Programa

Cursul abordeaza social media ca instrument integrat in mixul de comunicare. Mai mult, perspectiva de lucru va fi cea reputationala – cum construim si cum protejam reputatia unui brand sau a unei companii in social media. Este o abordare strategica si temeinica, bazata pe teorie, dar si pe multe exercitii practice. Vom lucra pe brief-uri, vom rezolva probleme de comunicare sau crize in social media, vom descompune si analiza ce functioneaza azi si ce nu functioneaza in social media. Vom vedea cum se decid obiectivele si cum se masoara rezultatele in social media.

Curs 1: Introducere in Social Media
Prezentarea cursantilor, stabilirea obiectivelor pentru urmatoarele cursuri si o mica introducere in Social Media (notiuni si practici).

Curs 2: Stabilirea obiectivelor de marketing si comunicare online
Introducere in marketingul online, obiective smart si studii de caz.

Curs 3: Strategia editoriala in retelele sociale (continut si statistici)
Vorbim despre marketingul de continut si despre strategia editoriala in retelele sociale in functie de obiectivele de business ale companiei.

Curs 4: Publicitate pe Facebook (tipuri de Ads, strategii, măsurători)
Notiuni si practici utile in campaniile de Facebook Ads, remarketing, urmarirea conversiilor si indicatori de performanta.

Curs 5: Gestionarea crizelor de imagine pornite din social media
Un curs despre cum putem gestiona crizele de comunicare din social media.

Curs 6: Exercitiu practic Facebook (editorial + ads + aplicatie)
Exercitiu practic cu brief fictiv, pe echipe.

Curs 7: Alte retele de socializare (Google+, Linkedin, Twitter si Instagram)
O trecere in revista a altor retele de socializare pe care companiile le-ar putea folosi pentru atingerea obiectivelor de comunicare.

Curs 8: A-B Testing orientat pe obiective in campaniile Cost Per Click / Cost per Mille – Exercitiu practic
Exercitiu practic cu brief fictiv orientat pe obiective si analiza a costurilor in campaniile de Facebook Ads si Google Adwords.

Curs 9: Studii de caz pe campanii din diverse domenii de activitate – Prezentare
O serie explicatii si exemple pe studii de caz concrete in care s-au indeplinit obiectivele stabilite initial.

Curs 10: Masurarea vanzarilor generate de pagina de Facebook – Exercitiu practic
Exercitiu practic cu brief fictiv orientat pe masurarea vanzarilor generate de eforturile de comunicare pe Facebook.

Curs 11: Intrebari si Raspunsuri pe probleme punctuale ale cursantilor/companiilor lor
Probleme punctuale ale cursanţilor si alte intrebari legate de cursurile anterioare.

Curs 12: Test final
Un test care sumarizeaza tot ce s-a discutat in cursurile anterioare.