0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE FASHION BUSINESS

Industria modei este una dintre cele mai puternice, frumoase si profitabile din lume. Cu ajutorul unei metodologii simple si eficiente, acest curs va propune o incursiune in “ABC”-ul unui business in domeniu, combinand elemente teoretice de baza in mediul de afaceri cu cele specifice domeniului fashion, intr-o expertiza unica, bazata pe studii de caz si multiple exemplificari.

Veti putea dobandi atuurile necesare construirii unui proiect profesional solid, intelegand de ce, de la modelul in tendinte, impecabil desenat, la produsul vandut in profit si cu creanta in casa ta, este o cale lunga, cu pasi foarte bine masurati, ce trebuie parcursi intr-o anumita succesiune.

Unul din obiectivele cursului este ca, la absolvire, fiecare participant sa poata intocmi un plan de afaceri viabil, de succes. La finalul celor 12 saptamani, fiecare cursant va intelege care este rolul managerului si ce inseamna asumarea lui, dobandind competentele necesare abordarii modei ca business, un business care are insa specificitatea lui, plecand de la calendarul propriu, continuand cu piata si cu “actorii” ei principali.

Un curs practic, interactiv, eficient, un excelent antrenament pentru provocarile care va asteapta in mediul economic real!

Un modul are 12 saptamani si costa 3.400 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile se tin in timpul saptamanii, după ora 18:30.
*Pentru plata integrala beneficiati de o reducere de 10%.
Studentii beneficiaza de reducere.

OVIDIU BUTA

buta

Profesor
Detinator a doua premii de excelenta in presa de moda, Ovidiu Buta este unul dintre cei mai respectati si de temut critici de moda din Romania. De-a lungul timpului a semnat articole in revistele Elle, Vogue Grecia, Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, Glamour, GQ Romania, unde a fost si fashion director, in GQ Italia, GQ Franta, GQ Brazilia sau All Hallow si a realizat proiecte in peste 15 tari cu cele mai importante nume din industria modei.

Jurnalist de moda, Ovidiu Buta este si autorul a doua carti de referinta, Victima modei (2006) si Barbatul si moda (co-autor Adina Nanu, 2009), a fosta gazda unor emisiuni la Prima TV, (Cred in mine) MTV (Stylissimo) si Antena 2 (Politia Modei) iar impreuna cu Irina Schrotter a organizat cel mai important eveniment de moda autohton, Romanian Fashion Week.

Asa cum il descrie Adina Nanu, reputat critic de arta, “Ovidiu calatoreste mult, este mereu la curent cu ce se poarta la Londra, Paris, New York sau Milano, ia tot timpul pulsul modei, vede daca moda mai traieste sau trage sa moara, constata ce victime a mai facut, vine cu idei proaspete, verifica intuitii si teorii”.

PROGRAMA CURS

Curs 1. Introducere
Panorama asupra industriei modei. Industria modei versus industria confectiei. Piata si tendinte in Romania. Obiectivele cursului.

Curs 2. Antreprenoriat si management
Concepte, definitii, START-UP-uri. Abordari antreprenoriale specifice industriei modei.

Curs 3. Indicatori, instrumente si standard de performanta
Definitii, descrieri, exemplificari. Indicatori specifici domeniului.

Curs 4. Modele de business si gestiunea afacerii de moda
Modele de organizare si functionare, structuri specifice. Exemple. Finantari si fonduri, ¨bani ieftini – bani scumpi¨. Cicluri de bussines. Decizia si specificul ei in businessul de moda.

Curs 5. Transpunerea Croquis de Fashion in creanta incasata
Cum abordam colectia din punct de vedere al businessului? De la desen la creanta incasata. Parcurs exemplificat. Introducerea Planului de Afaceri.

Curs 6. Managementul productiei si Management comercial
Organizare atelier/fabrica si productie. Clienti – Furnizori -Terti. A vinde versus a cumpara. Export versus import. Cum vindem /cum cumparam moda? Pret ,oferta si negociere . Canale de distributie. Retail-ul de fashion. E-commerce. Greseli.

Curs 7. Produs si brand
Marketing si comunicare. Management de produs si management de brand. Cum construim un brand in confectii? Consumer brand. ” Made in Romania?”. Invitat surpriza.

Curs 8. Marketing international si brand international
Cum abordam piata in afara granitelor? Mijloace sispecific. Exemplificari. Piete emergente. Cum construim un brand international? Proprietate intelectuala, marca inregistrata. Retail-ul de fashion international. Retele. De ce nu avem mai multe branduri internationale de sorginte romaneasca?

Curs 9. Cultura organizationala si a resurselor umane
Corporate brand versus consumer brand. Manager – Lider – Patron. Greseli frecvente, specifice managementului romanesc. Construirea echipei. Comunicare interna. Organizatie “desteapta”. Responsabilitate sociala, CSR.

Curs 10. Profesii specifice indistriei de moda textila
Responsabilitati, cerinte si competente. Roluri cheie. Exemple.

Curs 11. Plan de afaceri si buget
Structura, elaborare, redactare. Stabilire obiective, SWOT specific, evaluare risc, plan financiar, plan mkt.etc. Exemple specifice industriei.

Curs 12. Concluzii finale si prezentare proiecte ¨Plan de afaceri¨
Retrospectiva celor mai importante elemente de business din curs. Fixare si concluzii. Viitor si Eco-moda. Fast Fashion. Smart Grid, Smart City, Smart Fashion. Romania: paralela intre Industria IT si Industria Modei. Premierea celor mai bune proiecte.