0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE E-COMMERCE

Piata de e-commerce din Romania creste constant de la an la an, iar cresterea a devenit din ce in ce mai accelerata. In calitate de comerciant, astazi este deja termenul limita pentru a incepe sa vinzi online. Te invatam strategiile prin care poti converti o simpla vizita intr-un client loial.

Conform cifrelor oficiale GPeC, valoarea produselor cumparate online in 2014 in Romania a depasit 1,1 miliarde euro. Marii retaileri offline au ales si ei sa intre in comertul electronic, lasand insa loc in continuare jucatorilor de nisa aflati la inceput de drum. Cererea se diversifica, tot mai multe categorii sunt acoperite, ajungandu-se la un numar de peste 5000 de magazine online.

In cadrul cursului vom radiografia piata de e-commerce din Romania raportat la restul Europei si evoluatia acesteia in ultimii ani. Vom analiza profilul cumparatorului online din Romania si particularitatile pietei de care orice magazin online ar trebui sa tina cont. Vom studia modele de business in e-commerce si primii pasi in strategia afacerii. Ne vom familiariza cu legislatia aplicabila magazinelor online la ora actuala.

Vom afla cum trebuie organizat un magazin online, cum trebuie sa arate echipa si cum alegem furnizorii si platforma de e-commerce. Invatam sa organizam magazinul nostru online in asa fel incat acesta sa devina usor de navigat si sa raspunda nevoilor clientului. Ajungem si la chestiuni mai tehnice, cum ar fi masurarea principalilor KPI si Google Analytics. Nu in ultimul rand, invatam sa folosim principalele canale de promovare in ecommerce: (SEO, PPC Google AdWords, Google Display Network, Facebook Ads), affiliate marketing, social media, content marketing si video marketing.

Un modul are 12 saptamani si costa 3.000 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile se tin in timpul saptamanii, după ora 18:30.
*Pentru plata integrala beneficiati de o reducere de 10%.
Studentii beneficiaza de reducere.

PROFESORI E-COMMERCE

ANDREI RADU

prprof
Andrei Radu este de 12 ani CEO & Founder GPeC – Cel Mai Important Eveniment de Comert Electronic din Romania si cea mai mare comunitate de magazine online romanesti – si Co-Fondator TRUSTED.ro – Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online. Andrei este si unul dintre cei mai cunoscuti specialisti in User Experience & Customer Experience pentru magazine online, analizand de-a lungul carierei peste 1000 de magazine online din punct de vedere Usability cu impact de crestere a ratei de conversie.

Absolvent al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, a fost fascinat inca din studentie de comertul online care incepea sa prinda contur in Romania. De atunci, Andrei a scris peste 150 de articole despre e-commerce, fondand prima revista de e-commerce din Romania (Link2E-Commerce). Andrei Radu ofera consultanta de specialitate in ceea ce priveste piata de e-commerce din Romania si Europa Centrala si de Est si oportunitatile de afaceri existente pe aceste piete. De asemenea, Andrei este si trainer in zona de usability si customer experience in e-commerce, fiind invitat ca speaker sau lector la numeroase conferinte si workshop-uri de profil, recunoscute pe plan international.

RALUCA RADU

melania-2
Raluca Radu are peste 12 ani de experienta in marketing online si e-commerce. Raluca este Country Manager ANSWEAR, Owner MTH Digital si Co-organizator GPeC – cel mai important eveniment e-commerce din Romania. Raluca are o experienta de peste 12 ani in strategii de digital marketing si business online, SEO, PPC (Google AdWords si Facebook Ads), marketing afiliat, optimizarea ratei de conversie si Google Analytics.

Printre cele mai importante functii ocupate de Raluca, o mentionam pe cea de Country Manager Romania pentru OLX.ro & Autovit.ro – Naspers Classifieds din 2010 pana in 2013, dar si pe cea de Director de Marketing al F64. De asemenea, Raluca s-a implicat activ in sustinerea mediului antreprenorial din zona de tehnologie, fiind unul dintre initiatorii conferintei de antreprenoriat web si tehnologie din Europa de Est – How To Web.

BOGDAN MANOLEA

melania-2
Bogdan Manolea este Director Executiv ApTI si Co-Fondator TRUSTED.ro – Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online. Bogdan este consultant juridic interesat de domenii ca dreptul tehnologiei informatiilor, proprietate intelectuala/industriala insa si de orice domeniu implicand dreptul, Internetul si atitudinea civica. Proprietar al paginii web Legile Internetului – legi-internet.ro, care prezinta din 2001 principalele evolutii din dreptul tehnologiei informatiei. Autor a suficiente prezentari si articole pe teme legate de Drept si Tehnologia Informatiei (comert electronic, semnatura electronica, nume de domenii, jurisdictie si Internet, dreptul la viata privata etc.) facute la evenimente nationale si internationale.

PROGRAMA CURS

Vom lucra impreuna studii de caz in care desființam miturile din e-commerce si detectam greselile frecvente pe care le fac magazinele online din Romania. Vom dezvolta in echipa planuri de afaceri si strategii de marketing pentru magazine online noi de nisa. Vom audita magazine online pe baza celor peste 120 de criterii de jurizare GPeC.

Curs 1
Radiografia pietei de e-commerce din Romania raportat la restul Europei si evoluatia acesteia in ultimii ani. Profilul cumparatorului online din Romania si particularitati ale pietei de care orice magazin online ar trebui sa tina cont. Categorii de top si categorii in crestere.

Curs 2
Modele de business in e-commerce si primii pasi in strategia afacerii. Pe scurt, despre legislatia aplicabila magazinelor online din Romania la ora actuala.

Curs 3
Organizarea unui magazin online, organigrama ideala, alegerea echipei si alegerea furnizorilor principali, principalele proceduri de lucru. Criterii pentru alegerea platformei de e-commerce.

Curs 4
Bune practici in usability – cum organizam magazinul nostru online si cum facem sa fie usor de navigat si sa raspunda nevoilor clientului? Studii de caz si exemple concrete bazate pe experienta GPeC de auditare a peste 1000 de magazine online din Romania. Partea I

Curs 5
Bune practici in usability – cum organizam magazinul nostru online si cum facem sa fie usor de navigat si sa raspunda nevoilor clientului? Studii de caz si exemple concrete bazate pe experienta GPeC de auditare a peste 1000 de magazine online din Romania. Partea II-a.

Curs 6
KPI principali in e-commerce si modul de masurare al acestora. Google Analytics – trecerea in revista a bazelor si utilizarea Google Analytics pentru masurarea principalilor KPI.

Curs 7
Principalele canale de promovare in e-commerce – partea 1: SEO, PPC (Google AdWords, Google Display Network, Facebook Ads), affiliate marketing

Curs 8
Principalele canale de promovare in e-commerce – partea 2: social media, content marketing si video marketing pentru e-commerce, PR

Curs 9
E-commerce sales funnel & e-commerce customer lifecycle. Strategii pentru fiecare faza din sales funnel pentru a converti o simpla vizita intr-un client si apoi intr-un client loial.

Curs 10
Studii de caz. Mituri in e-commerce. Greseli frecvente ale magazinelor online din Romania

Curs 11
Atelier practic – studiu de caz pe grupe de creare a planului de afaceri si a strategiei de marketing pentru un magazin online nou de nisa.

Curs 12
Atelier practic – auditarea unui magazin online pe grupe pe baza celor peste 120 de criterii de jurizare GPeC.